niedziela, 27 maja 2012

Prolog // 'Później zostaję tylko ból i łzy'

   Każdy z nas ma osobę która jest jak powietrze. Jak tlen. Wiecie jak to jest utracić swoje powietrze?
Ja swoje utraciłem dokładnie rok temu. Uczucie towarzyszące przy tym, jest najgorszym uczuciem jakie człowiek może doznać. Myślę że śmierć była by przyjemniejsza. Wtedy nic nie pomaga. Przyjaciele, rodzina... Starają się, ale co to da, kiedy nie ma przy tobie tego, co dawało ci motywację do wszystkiego co robisz? Każda czynność jest teraz pusta i bezsensowna, każda myśl, o tym co było wcześnie,j bolesna i raniąca. Wtedy boli wszystko, całe serce. A zdjęcia? Oglądając je na początku na mojej twarzy jest uśmiech, ale po krótkiej chwili, kiedy dociera do mnie że to nie wróci, pojawiają się łzy, nad którymi już dawno nie panuję. Czasem czuję jakbym miał umrzeć, ale nie mogę, dopóki nie dowiem się jednego. Dlaczego moje powietrze odeszło? Dlaczego zostałem zmuszony żyć bez niego?
   Nazywam się Harry Styles i chce opowiedzieć wam moją historię.

7 komentarzy:

  1. Oooooo matko ! jak mi się to podoba ! Oby dalsze losy tego opowiadania były pisane w taki właśnie sposób jak ten prolog ! Mega mega mega ! tak poważnie...można powiedzieć :) Jedyne co mi się nie podoba to,to że to kolejne opowiadanie o Harrym.Czy tylko on należy do 1D?:)

    [ throw-the-key.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mnie oczy nie mylą i widzę, że założyłaś bloga o tematyce bromance? Aww, już mi się podoba.
    A tak na serio... Twój prolog. Nie wiem, jak ty to zrobiłaś, ale zakochałam się w nim od samego początku, od pierwszej linijki. Idealnie dobrane słowa, szeroka perspektywa i... Harry, a dokładniej jego historia. Coś czuję, że będę tutaj zaglądać bardzo często.
    Mam nadzieję, że będziesz informować mnie o nowościach, tak jak do tej pory <3
    @JBluvsBabycakes
    Love xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo.....widzę ,że mamy nowe opowiadanie. Fajnie. ;D
    Ale pięknie napisany prolog. Szczerze mówiąc jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Najpierw jak zaczęłam czytać myślałam,że opowiada dziewczyna. Potem chłopak,który stracił dziewczynę, czy coś. Ale trochę mnie zmyliło to: ,,Dlaczego zostałem zmuszony żyć bez niego". Kurde....nie wiem.Nie wiem ,(jak na razie) nie mam pojęcia o co chodzi, co się stało itd. Ale to właśnie dobrze. Heh. Czyli znów tajemnicze opowiadanie?. Hmmm???

    To do następnego.

    Pozdrawiam , Oleńka.

    OdpowiedzUsuń
  4. O dobre , dobre.
    Czekam na więcej. Jak Harry to ja czytam.xd
    Informuj mnie na twitterze @FuckYeahBirdy

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo czy ja wyczuwam bromance? czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie się zapowiada !! jak możesz to zajrzyj do mnie i informuj mnie tak o nowych, znaczy albo na tt albo na gg ( wszystko znajdziesz u mnie na blogu :D ) albo po prostu w komentarzu pod rozdziałem.
    Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału!!!

    http://tell-me-a-lie-one-direction.blogspot.com/ - zapraszam do poczytania no i proooosze o zostawienie informacji o nowych ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :) http://inbetweeners-dance-with-1d.blogspot.com/ zaspraszam :)

    OdpowiedzUsuń